Eve (2022) Episode 5

Category: Eve (2022)

Dear Dramacool users, you're watching Eve (2022) Episode 5 with english subs.

Dramacool updates hourly and will always be the first drama site to release the latest episodes of Eve (2022). Please reload the page if any error appears.

Please scroll down to choose servers and episodes.

Standard ServerChoose this server
StreamtapeChoose this server
StreamsbChoose this server
DoodstreamChoose this server
XstreamCDNChoose this server

27 Comments to “Eve (2022) Episode 5

    1. Opppsssss I guess we should apply for their finalist editor before releasing the movie. Ahahahahahaha, I saw it too and 😞 .

    2. I have seen the scene where she covered the tattoos with make up, something like foundation. I forgot in which episode.

  1. I’d hate for someone to take revenge on me like La El😳😰
    It’s giving me the heebie jeebies 💀

  2. I’m sorry but i can’t be the only one who feels bad for Sora even if she is evil, everybody deserves a good birthday meanwhile….her bday was just no gifts,no suprises,no flowers, a back stabbing friend( even tho i get why she’s doing that for revenge), a cheating husband and on top of that lonelyness
    🙁

      1. Well I don’t feel bad for her at all because cause she’s like 40 and crying over her birthday party like I’m only 13 and I never had a single birthday party in my life so she shouldn’t be talking

  3. Things are getting so intense omg!!! I don’t think this revenge plan is gonna work out. I mean, La El and chairman Kang’s deep connection and now this steamy scene at the end??? Can’t wait for the next episode already

    1. nah fr
      the only thing that keeps getting me is their age gaps tho
      like aren’t the assemblyman and CEO like 20 years older than her???

  4. I pity So ra so much,if it wasnt for her evil father she could have turned out okay
    You can tell all she wants it to be loved.But then again she is so mean to people.So pitiful

    La el and chairman kang are twin flames,theres so much fire between them theres nothing that could have stopped them
    Urgh the assemblyman,does he like La el as just a sister,the way he looks at her

  5. I pity So ra so much,if it wasnt for her evil father she could have turned out okay
    You can tell all she wants it to be loved.But then again she is so mean to people.
    So pitiful

    La el and chairman kang are twin flames,theres so much fire between them theres nothing that could have stopped them
    Urgh the assemblyman,does he like La el as just a sister,the way he looks at her

  6. Don’t wanna spoil but the lady who funded la el I think her daughter is the li hyun the singer who died cause of yoo kyum, but let’s seee!! Love every moment of it

Leave a Reply

Your email address will not be published.